perjantai 14. joulukuuta 2012

Normi arki?

Viikko sitten koulun penkiltä kirjoittaessani olin sitä mieltä, että osaan käsitellä omia tunteitani, niin että ajattelen niitä vain tunteina. Olen tosiaan kehittynyt asiassa, mutta kylläpäs on taas ollut paljon kaikenlaisia tunteita ilmassa. Iltaisin töiden jälkeen on todella vaikea saada sellaista samanlaista positiivista olotilaa päälle, mikä koulussa ollessa on.

Tämä kulunut viikko on ollut aika kiireinen kaikessa suhteessa, mutta silti olen ehtinyt märehtiä iltaisin. Monet työhön liittyvät asiat alkavat väkisin pyöriä mielessä illalla kotona. Todennäköisesti kiire aiheuttaa sen, että kotonakin tulee mietittyä töitä kellon ajasta huolimatta. Olen myös huomannut, että mitä myöhemmin olen kotona töistä, sen enemmän pyörii työasiat mielessä.

Meillä oli töissä tällä viikolla muutosvalmennusta ja pääsin siellä hiukan loistamaan koulussa opituilla taidoilla. Lisäksi pari valmennukseen osallistunutta ilmottautui kysymättä harjoitusvalmennettavaksi ja nämä kaksi eivät olleet minulle entuudestaan tuttuja. Ilmeisen kiinnostuneita ihmiset ovat valmennuksesta. Muuten kouluasiat ovat jääneetkin hiukan taka-alalle, ikävä kyllä. Heti tammikuussa pitää alkaa haalia harjoitusvalmennettavia oikein urakalla, oli aikaa tai ei. Sitä ennen kuitenkin pitää viettää huomiset joulujuhlat kotona, paiskia viikko oikein kunnolla töitä ja sitten lomailla pari viikkoa ja heti loman jälkeen onkin taas 3 päivää koulua.



Nina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti