maanantai 28. tammikuuta 2013

Viikko vapaata takana...

Nyt on viikko vapaata vietetty. Ensin ajattelin, että makaan ekat vapaat sängyssä ja vain olen ja ihmettelen, mutta ei se se viikko ihan niin ole mennyt :), eikä myöskään tule menemään jatkossakaan. Niin paljon asioita päässä koko ajan, että niitä pitää jäsennellä, suunnitella lisää ja tietenkin myös toteuttaa. Mutta kyllä tämä kaikki on niin kivaa! Tuntuu, että tunnit ja päivät loppuvat aivan kesken. Ikävä töihin ei ole päässyt yllättämään. Toki ikävän mahdollisuutta lieventää se, että olen ollut jonkin verran yhteydessä työpaikkaan. 

Olen ollut kuluneella viikolla ahkera valmennusasioissa. Olen pitänyt harjoitusvalmennuksia, sparraillut valmennusta ystävien ja sukulaisten kanssa ja sopinut uusia harjoitusvalmennuksia. Todella ymmärtäväisesti ja kärsivällisesti ovat kaikki osalliseksi höyryämiseeni joutuneet suhtautuneet minuun kuluneella viikolla. Olen siitä kiitollinen, nimittäin kaikki harjoitusvalmennukset ja keskustelut ovat olleet tärkeääkin tärkeämpiä, jotta saan varmuutta ja kokemusta erilaisista tilanteista. Sen olen jo nyt huomannut, että jokaisesta valmennuksesta oppii itsekin jotain uutta.

Aurinkoista viikkoa kaikille!

Nina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti