maanantai 17. maaliskuuta 2014

Tilannekatsaus

Nyt on jo reilu vuosi siitä, kun jäin töistä pois, virallisesta viimeisestä työpäivästä on aika tarkalleen 13 kuukautta aikaa. Aloin kerrata, mitä on tullut kuluneiden kuukausien aikana tehtyä ns. ammatillisessa mielessä.

  1. Olen tosissani miettinyt lähteväni opiskelemaan sisustussuunnittelua (liikunta-ala vei kuitenkin voiton).
  2. Olen ollut mukana suunnittelemassa mielenkiintoisen mobiilisovelluksen kehittämistä.
  3. Olen pitänyt yli 120 harjoitusvalmennustuntia liittyen Life Coach -opintoihin.
  4. Olen liikuttanut ihmisiä useita tunteja liittyen Gym Instructor- ja PT-opintoihin.
  5. Olen hakenut töitä: ainakin kolmea esimiespestiä, yhtä valmentajan paikkaa ja paria personal trainerin paikkaa. Sainkin yhden hakemistani työpaikoista, mutta homma kaatui omaan mahdottomuuteensa - pitkät työmatkat, pitkät työpäivät hyppytunteineen suhteessa maksettuun korvaukseen ja luvattuihin työtunteihin ei ollut mielestäni kannattavaa.
  6. Olen tehnyt kauppaa yhden yrityksen liiketoiminnan ostamisesta (emme päässeet hinnasta myyjän kanssa yhteisymmärrykseen)
  7. Olen yrittänyt päästä toiminimellä työskentelemään valmentajan tai Personal Trainerin ominaisuudessa yhteen yritykseen.
  8. Olen suunnitellut valmennusyrityksen perustamista ja tähän liittyen sopinut alustavasti erilaisista yhteistyökuvioista valmentaja- ja pt-kollegoiden kanssa.
  9. Olen käynyt muutaman tunnin myyntikoulutuksen ja ainakin parissa muutaman tunnin mittaisessa hyvinvointivalmennuksessa.
  10. Olen hankkinut itselleni kolme tutkintoa: LCF Life Coach, FAF Gym Instructor ja FAF Personal Trainer
Nyt juuri tällä hetkellä on sellainen tilanne, että mitään ei ole kesken ja aionkin lomailla tämän viikon.

Mukavaa viikkoa!

Nina




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti